فریادِ بی صدا

فریادِ بی صدا

وبلاگ دلسروده های بهنام شهیدی
فریادِ بی صدا

فریادِ بی صدا

وبلاگ دلسروده های بهنام شهیدی

خوب نیت کن...

دوباره خواب می‌بینم، دوباره خواب تکراری
که تو می‌آیی از راه و برایم چای می‌آری

و من هربار می‌گویم: چرا انقدر زیبایی؟!
تو هم با خنده می‌گویی: که دست از خواجه برداری!!

ربودی حافظ از دستم و گفتی خوب نیت کن!
و من آهسته زیر لب: تو من را دوست می‌داری؟

گشودی فال حافظ را: «مرا عهدیست با جانان...»
و خندیدی که این یعنی: از اکنون تا ابد "آری" !

نشستم گوشه‌ای با غم که آیا باز خواب است این؟
تو اخمی کردی و گفتی: نه دلبر جان! تو بیداری

و من در خواب می‌گفتم: ولی خواب است می‌دانم
دوباره خواب می‌بینم، دوباره خواب تکراری

بهنام شهیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد